»Didaktika technických predmetov

Doktorandský študijný program
Študijný odbor Učiteľstvo a pedagogické vedy
Forma štúdia denná
Dĺžka štúdia 3 roky
Osoba zodpovedná za ŠP prof. PaedDr. Alena Hašková, CSc.
Získaný titul philosophiae doctor (PhD.)
Nadväzujúce programy  - - -
Pracovisko Katedra techniky a informačných technológií
Charakteristika programu Absolvent disponuje rozsiahlymi teoretickými vedomosťami vo vednom odbore, nadobudol schopnosti potrebné pre vedecko-výskumnú prácu a získal skúsenosti s prezentáciou výsledkov svojej práce na vedeckých konferenciách a v odborných a vedeckých domácich aj zahraničných publikáciách. Absolvent ovláda vedecké metódy výskumu primerané súčasnému stavu skúmanej problematiky; má schopnosť samostatne pracovať vo vedeckej oblasti, je schopný samostatnej aplikácie vedeckých poznatkov aj v širšom kontexte interdisciplinárneho výskumu vedeckých odborov. Je schopný odborne a autorsky sa konfrontovať s existujúcou teóriou, je schopný prezentovať samostatné a originálne riešenie problémov. Absolvent je schopný zaujať terminologicky a metodologicky korektný postoj aj k novým, neprebádaným prvkom v edukačných procesoch v oblasti technických odborov.
Uplatnenie absolventov Absolvent sa môže uplatniť vo vedeckej sfére (napr. vo vedeckých ústavoch SAV, ŠPÚ), v pedagogickej sfére v rámci rôznych vzdelávacích inštitúcií (vysokoškolský učiteľ, prípadne aj učiteľ na nižšom stupni vzdelávania, lektor ďalšieho vzdelávania) alebo ako vývojový pracovník v organizáciách ponúkajúcich rôzne vzdelávacie aktivity.
Absolvent je spôsobilý vykonávať vysokokvalifikovanú profesiu učiteľa na univerzitách, učiteľa na základných a stredných školách, výskumného a metodicko-vývojového pracovníka v odborovej didaktike, koncepčno-programového pracovníka štátnej správy v školstve a osvete.
Odporúčaný študijný plán AIS
Jazyk výučby slovenský

»Hudba a zvukový dizajn

Bakalársky študijný program
Študijný odbor Vedy o umení a kultúre
Forma štúdia denná
Dĺžka štúdia 3 roky
Garant prof. PhDr. Eva Szórádová, CSc.
Získaný titul bakalár (Bc.)
Nadväzujúce programy  magisterský študijný program Hudba a zvukový dizajn
Pracovisko Katedra hudby
Charakteristika programu Absolvent štúdia ovláda podstatné pojmy z hudobno-teoretických a hudobno-historických disciplín, ktoré si overuje prostredníctvom adekvátnych hudobných zručností v speváckom zbore či v hre na zvolenom hudobnom nástroji. Na základe nadobudnutých vedomostí a  zručností je spôsobilý verbálne hodnotiť a interpretovať hudobné diela, orientuje sa vo vývoji hudobnej kultúry vo všetkých formách, žánroch a druhoch.  Svoje poznatky dokáže uplatniť pri plánovaní a organizovaní umeleckej a tvorivej činnosti v osvetovej či kultúrno-výchovnej činnosti.
Absolvent má vedomosti o kultúrnych a sociálnych súvislostiach hudobného umenia, pozná základné psychologické podmienky umeleckej komunikácie, má všeobecný teoretický rozhľad a súčasne chápe širšie súvislosti hudobného umenia a pozná organizačné zázemie príslušných hudobných a kultúrnych inštitúcií. Je schopný sledovať nové poznatky v rozvíjajúcich sa disciplínach svojho odboru a príbuzných odboroch.
Uplatnenie absolventov Absolvent  je spôsobilý vykonávať profesiu odborného pracovníka v práci so zvukom v hudobno-dokumentačných a informačných centrách, špecializovaných fondoch, nadáciách a neziskových organizáciách. Môže vykonávať profesiu hudobného odborníka (hudobného dramaturga, producenta, zvukového odborníka) na nižšom stupni v kultúrnych a hudobných inštitúciách: operné a hudobné divadlá, orchestrálne inštitúcie, kultúrne domy, vydavateľstvá, odborné redakcie v rozhlase a televízii, nahrávacie spoločnosti, hudobné múzeá, archívy, hudobné knižnice. Môže vykonávať tiež profesiu pracovníka štátnej a verejnej správy pre príslušnú kultúrnu oblasť.
Odporúčaný študijný plán Sprievodca štúdiom
Jazyk výučby slovenský

»Pedagogika

Doktorandský študijný program
Študijný odbor Učiteľstvo a pedagogické vedy
Forma štúdia denná
Dĺžka štúdia 3 roky
Garant prof. PhDr. Gabriela Petrová, CSc.
Získaný titul philosophiae doctor (PhD.)
Nadväzujúce programy  - - -
Pracovisko Katedra pedagogiky
Charakteristika programu Absolvent dokáže hlboké teoretické poznatky tvorivo využívať na identifikovanie, analyzovanie a riešenie edukačných problémov. Je schopný vedecky skúmať systémové vzťahy medzi javmi edukačného procesu, dokáže analyzovať, komparovať, spracovávať a aktívne využívať poznatky z domácich a zahraničných prameňov. Na profesionálnej úrovni dokáže prezentovať výsledky vlastnej tvorivej vedeckej činnosti na domácich a zahraničných podujatiach. Reflektuje odborovo-didaktickú prácu a kvalifikovane posudzuje jej kvalitu a efektívnosť. Je schopný tvorivo využívať vlastný vedomostný potenciál v procese permanentného sebavzdelávania v odbore a v príbuzných odboroch.
Absolvent pozná a chápe široké historicko-filozofické, psychologické a sociálne súvislosti výchovy a vzdelávania, má aktuálne poznatky z edukačných vied a najnovšie vedecké informácie vo zvolenej oblasti pedagogiky, ovláda metodológiu vedeckej práce v odbore, kvantitatívny, kvalitatívny a interdisciplinárny prístup k skúmaniu edukačných javov, dokážu využívať matematicko-štatistické prístupy vyhodnocovania  kvantitatívnych výskumných zistení, májú teoretické poznatky relevantné vo vzťahu k téme dizertačnej práce a pozná zásady prezentovania odborných a vedecko-výskumných výsledkov a zásady vedeckej etiky.
Uplatnenie absolventov Absolvent je spôsobilý uplatniť sa v profesiách ako pedagogický alebo vedecko-výskumný pracovník na univerzitných, akademických a iných vzdelávacích a výskumných pracoviskách. Je kompetentný vykonávať prácu vysokoškolského učiteľa, prácu v teoretickom i v aplikovanom výskume, prácu koncepčného a programového pracovníka v štátnej správe v školstve a v oblasti sociálnych služieb.
Odporúčaný študijný plán Sprievodca štúdiom
Jazyk výučby slovenský

»Pedagogika

Doktorandský študijný program
Študijný odbor Učiteľstvo a pedagogické vedy
Forma štúdia externá
Dĺžka štúdia 4 roky
Garant prof. PhDr. Gabriela Petrová, CSc.
Získaný titul philosophiae doctor (PhD.)
Nadväzujúce programy  - - -
Pracovisko Katedra pedagogiky
Charakteristika programu Absolvent dokáže hlboké teoretické poznatky tvorivo využívať na identifikovanie, analyzovanie a riešenie edukačných problémov. Je schopný vedecky skúmať systémové vzťahy medzi javmi edukačného procesu, dokáže analyzovať, komparovať, spracovávať a aktívne využívať poznatky z domácich a zahraničných prameňov. Na profesionálnej úrovni dokáže prezentovať výsledky vlastnej tvorivej vedeckej činnosti na domácich a zahraničných podujatiach. Reflektuje odborovo-didaktickú prácu a kvalifikovane posudzuje jej kvalitu a efektívnosť. Je schopný tvorivo využívať vlastný vedomostný potenciál v procese permanentného sebavzdelávania v odbore a v príbuzných odboroch.
Absolvent pozná a chápe široké historicko-filozofické, psychologické a sociálne súvislosti výchovy a vzdelávania, má aktuálne poznatky z edukačných vied a najnovšie vedecké informácie vo zvolenej oblasti pedagogiky, ovláda metodológiu vedeckej práce v odbore, kvantitatívny, kvalitatívny a interdisciplinárny prístup k skúmaniu edukačných javov, dokážu využívať matematicko-štatistické prístupy vyhodnocovania  kvantitatívnych výskumných zistení, májú teoretické poznatky relevantné vo vzťahu k téme dizertačnej práce a pozná zásady prezentovania odborných a vedecko-výskumných výsledkov a zásady vedeckej etiky.
Uplatnenie absolventov Absolvent je spôsobilý uplatniť sa v profesiách ako pedagogický alebo vedecko-výskumný pracovník na univerzitných, akademických a iných vzdelávacích a výskumných pracoviskách. Je kompetentný vykonávať prácu vysokoškolského učiteľa, prácu v teoretickom i v aplikovanom výskume, prácu koncepčného a programového pracovníka v štátnej správe v školstve a v oblasti sociálnych služieb.
Odporúčaný študijný plán Sprievodca štúdiom
Jazyk výučby slovenský

»Pedagogika a vychovávateľstvo

Bakalársky študijný program
Študijný odbor Učiteľstvo a pedagogické vedy
Forma štúdia denná
Dĺžka štúdia 3 roky
Garant prof. PhDr. Gabriela Petrová, CSc.
Získaný titul bakalár (Bc.)
Nadväzujúce programy  magisterský študijný program Pedagogika a vychovávateľstvo
Pracovisko Katedra pedagogiky
Charakteristika programu Absolvent dokáže projektovať edukačnú realitu v podmienkach záujmovej činnosti v predškolskom zariadení, vo výchovno-vzdelávacích školských zariadeniach – školské kluby detí, centrá voľného času, školské internáty a  školy v prírode, teda pre mladší a starší školský vek, až po mládež. Je spôsobilý realizovať výchovné a vzdelávacie programy v konkrétnych skupinách detí a mládeže v súlade s pedagogickými zámermi príslušných inštitúcií (napr. kultúrno-osvetových) a organizácií, ktoré spadajú pod súkromný, mimovládny sektor alebo cirkev.
Absolvent má vedomosti o kultúrnych a sociálnych súvislostiach výchovy, pozná  základné pedagogické, psychologické, biologické, filozofické a sociologické podmienky výchovy. Dokáže aplikovať pedagogické a didaktické programy príslušných výchovných inštitúcií, prioritne výchovno-vzdelávacích školských zariadení a kultúrno-osvetových inštitúcií (knižnice, galéria, divadlo, múzeum) ako aj programy mimovládnych organizácií, ktoré sa profilujú svojou činnosťou záujmovým vzdelávaním detí a mládeže.
Uplatnenie absolventov Absolvent je kvalifikovaný vykonávať  profesiu vychovávateľa vo výchovno-vzdelávacích školských zariadeniach (školský klub detí, centrum voľného času, školský internát apod.) a v organizáciách a inštitúciách (kultúrno-osvetové inštitúcie, neziskové organizácie) zameraných na záujmové, resp. neformálne vzdelávanie detí a mládeže. Absolvent  sa môže uplatniť ako vychovávateľ, pedagóg voľného času, alebo animátor vo výchovno-vzdelávacích  školských zariadeniach aj v neziskových organizáciách, ktoré zabezpečujú prácu s deťmi a mládežou v oblasti neformálnej edukácie.
Odporúčaný študijný plán Sprievodca štúdiom
Jazyk výučby slovenský

»Pedagogika a vychovávateľstvo

Magisterský študijný program
Študijný odbor Učiteľstvo a pedagogické vedy
Forma štúdia denná
Dĺžka štúdia 2 roky
Garant prof. PhDr. Gabriela Petrová, CSc.
Získaný titul magister (Mgr.)
Nadväzujúce programy  doktorandský študijný program Pedagogika
Pracovisko Katedra pedagogiky
Charakteristika programu Absolvent má vedomosti o kultúrnych a sociálnych súvislostiach výchovy, pozná pedagogické, psychologické, biologické, filozofické a sociologické podmienky výchovy. Pozná  a dokáže aplikovať pedagogické a didaktické programy príslušných výchovných inštitúcií a v záujmovom vzdelávaní detí a mládeže. Dokáže sa vlastnou výskumnou činnosťou podieľať na rozvíjaní pedagogického výskumu z tejto oblasti. Absolvent pozná organizačné zázemie príslušných výchovných zariadení, inštitúcií a organizácií a je schopný pristúpiť k evaluácii kvality a riadenia týchto inštitúcií, je schopný sledovať nové poznatky z oblasti odborno-pedagogickej aj výskumnej sféry, a tak reagovať pružne na rozvíjajúce sa disciplíny svojho odboru aj príbuzných odborov.
Ako vychovávateľ a pedagóg voľného času detailne ovláda problematiku výchovy detí a mládeže a súčasne dokáže adekvátne pristupovať k riešeniu problémov, ktoré vyplývajú z edukačnej reality, dokáže zostaviť individuálne výchovné programy rešpektujúce špecifické výchovné postupy. Ako pedagóg – odborný pracovník vo sfére štátnej správy – ovláda školskú legislatívu a základy menežmentu školských zariadení. Je zorientovaný v rezorte fungovania mimovládnych organizácií. Ako pedagóg - odborný pracovník vo sfére edukačného výskumu – dokáže projektovať, realizovať a vyhodnotiť pedagogický výskum a navrhnúť implementáciu výsledkov výskumu do edukačnej praxe. Ako výchovný poradca je zorientovaný v problematike poradenstva a kompetentný poskytnúť konzultácie rodičom a učiteľom, tiež z oblastí vyplývajúcich z vývinových špecifík detí a mládeže.
Uplatnenie absolventov Absolvent je kvalifikovaný pre výkon profesie vychovávateľa vo výchovno-vzdelávacích školských zariadeniach a v organizáciách a inštitúciách (kultúrno-osvetové inštitúcie, neziskové organizácie) zameraných na záujmové neformálne vzdelávanie detí a mládeže.
Absolvent sa môže uplatniť ako vychovávateľ, pedagóg voľného času, alebo animátor vo výchovno-vzdelávacích  školských zariadeniach aj v neziskových organizáciách, ktoré zabezpečujú prácu s deťmi a mládežou v oblasti neformálnej edukácie. Absolvent môže byť riadiacim pracovníkom výchovno-vzdelávacích školských zariadení, pedagóg – odborník vo sfére štátnej správy, pedagóg – odborný pracovník vo sfére edukačného výskumu, výchovný poradca, sociálny pedagóg/vychovávateľ v sociálno-edukačných zariadeniach.
Odporúčaný študijný plán Sprievodca štúdiom
Jazyk výučby slovenský

»Hudba a zvukový dizajn

Magisterský študijný program
Študijný odbor Vedy o umení a kultúre
Forma štúdia denná
Dĺžka štúdia 2 roky
Garant prof. PhDr. Eva Szórádová, CSc.
Získaný titul magister (Mgr.)
Nadväzujúce programy   - - -
Pracovisko Katedra hudby
Charakteristika programu Absolvent programu má hlboké vedomosti o historických, filozofických a spoločenských  kontextoch hudby, ovláda metodologickú základňu prístupu k fenoménu zvuku a hudby,  dokáže samostatne a tvorivo pracovať so zvukom v rámci rôznych kontextov jeho existencie, dokáže samostatne pracovať s prameňmi a literatúrou viazanými na riešenie konkrétneho akustického či hudobného problému, postupovať od charakteristiky, opisu cez analýzu k hodnoteniu akustických javov.  Má primerané poznatky z metód výskumu a vývoja vo svojom odbore. Absolvent má rozvinuté  zručnosti v oblasti zvukového dizajnu a v práci so zvukovou technikou, a to aj v oblasti obnovy a ochrany historických zvukových artefaktov, rozvinuté sluchovo-analytické schopnosti v oblasti frekvenčnej, spektrálnej i štrukturálnej sluchovej analýzy, aktívne využíva multimediálne systémy a informačné technológie k rozšíreniu a prehĺbeniu odborných poznatkov. Vie efektívne komunikovať odborové poznatky so širším prostredím laickej i profesijnej komunity, orientuje sa v  kultúrnej legislatíve a nové podnety tvorivo využíva pri organizácii hudobno-kultúrneho procesu.
Uplatnenie absolventov Absolvent je spôsobilý vykonávať profesiu kritika-publicistu v oblasti hudobného umenia, profesiu odborného pracovníka v práci so zvukom v hudobno-dokumentačných a informačných centrách, špecializovaných fondoch, nadáciách a neziskových organizáciách, profesiu zvukového majstra, zvukového dramaturga a manažéra, ako aj hudobného redaktora v hudobných inštitúciách a audiovizuálnych médiách: operné a hudobné divadlá, orchestrálne inštitúcie, kultúrne domy, vydavateľstvá, odborné redakcie v rozhlase a televízii, nahrávacie spoločnosti. Súčasne je spôsobilý vykonávať prácu kurátora v sieti inštitúcií, spravujúcich národné kultúrne dedičstvo – v hudobných múzeách, archívoch, hudobných knižniciach. Môže vykonávať tiež profesiu pracovníka štátnej a verejnej správy pre príslušnú hudobno-kultúrnu oblasť. Po absolvovaní doplnkového pedagogického štúdia sa môže uplatniť aj vo výučbe na základných a stredných oblastiach (hudobná výchova, umenie a kultúra).
Odporúčaný študijný plán Sprievodca štúdiom
Jazyk výučby slovenský

Dodatočné prijímanie konanie

Dodatočné prijímanie konanie na študijné programy PF UKF v Nitre na akademický rok 2015/2016

A.) Pedagogická fakulta UKF v Nitre vyhlasuje dodatočné prijímacie konanie na bakalárske študijné programy v dennej a v externej forme štúdia s termínom podania prihlášky do 30. júna 2015 v nasledovnom rozsahu.

Denná forma štúdia:
•    Učiteľstvo hudobného umenia (jednopredmetové štúdium)*
•    Učiteľstvo technickej výchovy (jednopredmetové štúdium)*
•    Učiteľstvo predmetov v kombinácii  
      - hudobné umenie v kombinácii s technikou, pedagogikou, psychológiou,
      - technika v kombinácii s hudobným umením, pedagogikou, psychológiou,

Externá forma štúdia:
(Externá forma štúdia je spoplatnená  - výška školného 600,- Euro/rok )
•    Pedagogika*
•    Učiteľstvo praktickej prípravy*

Prijímacie konanie sa realizuje bez prijímacích skúšok
Podrobnejšie informácie o prijímacom konaní

prihlaska


B.) Pedagogická fakulta UKF v Nitre vyhlasuje dodatočné prijímacie konanie na magisterské  študijné programy v dennej a v externej forme štúdia s termínom podania prihlášky do 30. júna 2015 v nasledovnom rozsahu.

Denná forma štúdia:
•    Andragogika*
•    Učiteľstvo technickej výchovy (jednopredmetové štúdium)*

Externá forma štúdia:
(Externá forma štúdia je spoplatnená  - výška školného 600,- Euro/rok )
•    Pedagogika*
•    Učiteľstvo technickej výchovy* (jednopredmetové štúdium)

Prijímacie konanie sa realizuje bez prijímacích skúšok
Podrobnejšie informácie o prijímacom konaní

prihlaska

 

Požiadavky na prijímacie skúšky Mgr.

POŽIADAVKY NA PRIJÍMACIE SKÚŠKY
 
na Pedagogickej fakulte UKF v Nitre
 


 
magisterské štúdium denné
Študijne programy bez prijímacej skúšky
 
Andm andragogika
AjKm anglický jazyk a kultúra
HZDm hudba a zvukový dizajn
Pedm pedagogika a vychovávateľstvo
UPVm učiteľstvo pre primárne vzdelávanie
TCHm učiteľstvo techniky
SaRm šport a rekreácia
AjLm učiteľstvo anglického jazyka a literatúry
   
HUAJm učiteľstvo hudobného umenia a anglického jazyka a literatúry
HUESm učiteľstvo hudobného umenia a estetickej výchovy
HUETm učiteľstvo hudobného umenia a etickej výchovy
HUFJm učiteľstvo hudobného umenia a francúzskeho jazyka a literatúry
HUHIm učiteľstvo hudobného umenia a histórie
HUNVm učiteľstvo hudobného umenia a náboženskej výchovy
HUNJm učiteľstvo hudobného umenia a nemeckého jazyka a literatúry
HUPGm učiteľstvo hudobného umenia a pedagogiky
HUPSm učiteľstvo hudobného umenia a psychológie
HURJm učiteľstvo hudobného umenia a ruského jazyka a literatúry
HUSJm učiteľstvo hudobného umenia a slovenského jazyka a literatúry
HUSPm učiteľstvo hudobného umenia a španielskeho jazyka a literatúry
HUTJm učiteľstvo hudobného umenia a talianskeho jazyka a literatúry
HUTEm učiteľstvo hudobného umenia a techniky
HUVOm učiteľstvo hudobného umenia a výchovy k občianstvu
HUVUm učiteľstvo hudobného umenia a výtvarného umenia
HUUm učiteľstvo hudobného umenia
HUDm učiteľstvo hudobno - dramatického umenia
   
PGAJm učiteľstvo  pedagogiky a anglického jazyka a literatúry
PGESm učiteľstvo  pedagogiky a estetickej výchovy
PGFJm učiteľstvo  pedagogiky a francúzskeho jazyka a literatúry
PGHIm učiteľstvo  pedagogiky a histórie
PGNVm učiteľstvo  pedagogiky a náboženskej výchovy
PGNJm učiteľstvo  pedagogiky a nemeckého jazyka a literatúry
PGPSm učiteľstvo  pedagogiky a psychológie
PGRJm učiteľstvo  pedagogiky a ruského jazyka a literatúry
PGSJm učiteľstvo  pedagogiky a slovenského jazyka a literatúry
PGSPm učiteľstvo  pedagogiky a španielskeho jazyka a literatúry
PGTJm učiteľstvo  pedagogiky a talianskeho jazyka a literatúry
PGTEm učiteľstvo  pedagogiky a techniky
PGVOm učiteľstvo  pedagogiky a výchovy k občianstvu
   
PSAJm učiteľstvo  psychológie a anglického jazyka a literatúry
PSESm učiteľstvo  psychológie a estetickej výchovy
PSETm učiteľstvo  psychológie a etickej výchovy
PSFJm učiteľstvo  psychológie a francúzskeho jazyka a literatúry
PSHIm učiteľstvo  psychológie a histórie
PSNVm učiteľstvo  psychológie a náboženskej výchovy
PSNJm učiteľstvo  psychológie a nemeckého jazyka a literatúry
PSRJm učiteľstvo  psychológie a ruského jazyka a literatúry
PSSJm učiteľstvo  psychológie a slovenského jazyka a literatúry
PSSPm učiteľstvo  psychológie a španielskeho jazyka a literatúry
PSTJm učiteľstvo  psychológie a talianskeho jazyka a literatúry
PSTEm učiteľstvo  psychológie a techniky
PSVOm učiteľstvo  psychológie a výchovy k občianstvu
         
TEAJm učiteľstvo  techniky a anglického jazyka a literatúry
TEESm učiteľstvo  techniky a estetickej výchovy
TEETm učiteľstvo  techniky a etickej výchovy
TEFJm učiteľstvo  techniky a francúzskeho jazyka a literatúry
TEHIm učiteľstvo  techniky a histórie
TENVm učiteľstvo  techniky a náboženskej výchovy
TENJm učiteľstvo  techniky a nemeckého jazyka a literatúry
TERJm učiteľstvo  techniky a ruského jazyka a literatúry
TESJm učiteľstvo  techniky a slovenského jazyka a literatúry
TESPm učiteľstvo  techniky a španielskeho jazyka a literatúry
TETJm učiteľstvo  techniky a talianskeho jazyka a literatúry
TEVOm učiteľstvo  techniky a výchovy k občianstvu
         
TVAJm učiteľstvo  telesnej výchovy a anglického jazyka a literatúry
TVESm učiteľstvo telesnej výchovy a estetickej výchovy
TVETm učiteľstvo  telesnej výchovy a etickej výchovy
TVFJm učiteľstvo  telesnej výchovy a francúzskeho jazyka a literatúry
TVHIm učiteľstvo  telesnej výchovy a histórie
TVHUm učiteľstvo  telesnej výchovy a hudobného umenia
TVNVm učiteľstvo  telesnej výchovy a náboženskej výchovy
TVNJm učiteľstvo  telesnej výchovy a nemeckého jazyka a literatúry
TVPGm učiteľstvo  telesnej výchovy a pedagogiky
TVPSm učiteľstvo  telesnej výchovy a psychológie
TVRJm učiteľstvo  telesnej výchovy a ruského jazyka a literatúry
TVSJm učiteľstvo  telesnej výchovy a slovenského jazyka a literatúry
TVSPm učiteľstvo  telesnej výchovy a španielskeho jazyka a literatúry
TVTJm učiteľstvo  telesnej výchovy a talianskeho jazyka a literatúry
TVTEm učiteľstvo  telesnej výchovy a techniky
TVVOm učiteľstvo  telesnej výchovy a výchovy k občianstvu
TVVUm učiteľstvo  telesnej výchovy a výtvarného umenia
         
VUAJm učiteľstvo  výtvarného umenia a anglického jazyka a literatúry
VUESm učiteľstvo  výtvarného umenia a estetickej výchovy
VUETm učiteľstvo  výtvarného umenia a etickej výchovy
VUFJm učiteľstvo  výtvarného umenia a francúzskeho jazyka a literatúry
VUHIm učiteľstvo  výtvarného umenia a histórie
VUNVm učiteľstvo  výtvarného umenia a náboženskej výchovy
VUNJm učiteľstvo  výtvarného umenia a nemeckého jazyka a literatúry
VUPGm učiteľstvo  výtvarného umenia a pedagogiky
VUPSm učiteľstvo  výtvarného umenia a psychológie
VURJm učiteľstvo  výtvarného umenia a ruského jazyka a literatúry
VUSJm učiteľstvo  výtvarného umenia a slovenského jazyka a literatúry
VUSPm učiteľstvo  výtvarného umenia a španielskeho jazyka a literatúry
VUTJm učiteľstvo  výtvarného umenia a talianskeho jazyka a literatúry
VUTEm učiteľstvo  výtvarného umenia a techniky
VUVOm učiteľstvo  výtvarného umenia a výchovy k občianstvu

magisterské štúdium externé
 
Študijne programy bez prijímacej skúšky
 
XAndm andragogika
XPgm pedagogika
XUPVm učiteľstvo pre primárne vzdelávanie
XTCHm učiteľstvo technicky